1 maja 2013

Spacerowo - zimowo...

     Dziś kilka ujęć z zimowego spaceru. Wiem, że zrobiło się ciepło a ja dopiero zimę pokazuje ale te zdjęcia czekały już od jakiegoś czasu na "publikację" tylko jakoś lenistwo mnie ostatnimi czasy ogarnia coraz większe na obrabianie zdjęć. Dodam tylko, że w szufladzie czekają jeszcze co najmniej dwie sesje - długo już czekają... ;) / :(
   
    Na spacer poza żoną ;) zabrałem ze sobą nikkora 35mm, chciałem go potestować w boju i pracy pod światło - co prawda ostrego światła nie było ale test i tak dla mnie przeszedł pozytywnie. Jestem zadowolony z rezultatu i faktu, że ciężko tym szkłem zjechać z kontrastem robiąc fotki pod zachodzące słońce. Ogólnie mam też wrażenie, że jakoś tak moja D90 lepiej dogaduje się z tym szkłem niż z innymi moimi (nie nikkorami) jeśli chodzi o pomiar światła - nie wiem, może to efekt placebo ale naprawdę mam takie wrażenie.

     Ok koniec gadania :) Czas pokazać efekty spaceru! Standardowo zachęcam do komentowania i ewentualnego wytykania co jest nie tak albo co jest fajne :) Tym razem zdjęcie oznaczone "*" nie kryje pod sobą wersji czarno białej ale uwaga! ORYGINALNĄ WERSJĘ PROSTO Z PUCHY (dodam, iż oryginałem nie jest wołany raw tylko jpg prosto z puszki).





*
 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz