23 marca 2013

Płyta V1.1

     Przy okazji ostatniego pleneru postanowiłem nieco odświeżyć płytę. Zmiany są kosmetyczne i w zasadzie dotyczą jedynie okładki. Moim zdaniem, ale i według opinii kilku osób teraz jest bardziej klasycznie, elegancko i przejrzyście. Generalnie poszedłem tą samą metodą co na swoim blogu czyli mniej = "lepiej".
 
 
 

     Tak wygląda obecnie przód okładki, jak widać rozsypkę zdjęć zastąpiło jedno duże, pokrywające całą powierzchnię przedniej okładki zdjęcie. Okładkę postanowiłem skomponować wyłącznie ze zdjęć czarnobiałych - chciałem aby dzięki temu zyskała ona bardziej "szlachetny" wygląd.



     Tak wyglądała jedna z opcji tyłu nowej okładki. Delikatna rozsypka ze zdjęć z sesji, a więc zrezygnowałem ze zdjęć z innych sesji aby okładkę jak najbardziej spersonalizować pod konkretną osobę. Doszedł też kod QR aby szybko można było dodać sobie do mnie kontakt do swojego smartfona :)



     To natomiast jest opcja druga. Wersja znacznie bardziej minimalistyczna i dla większości osób "ankietowanych" ;) ta wersja jest lepsza. Tu jak widać tył to wyłącznie namiary na mnie. Duże logo plus obowiązkowy kod QR :)






Wydaje mi się, że dzięki zmianom okładka jest bardziej elegancka i znacznie bardziej "profesjonalna". 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz