14 lutego 2013

Płyta v1.0

     Dzisiaj chciałbym się pochwalić zrealizowaniem wreszcie mojego pomysłu sprzed... nawet sam nie pamiętam kiedy pomyślałem, że fajnie byłoby oddawać ludziom zdjęcia na czymś fajniejszym niż zwykła szara płyta w białej kopercie. Jest to pierwsza wersja i muszę przyznać, że już po wykonaniu jej wpadło mi parę pomysłów na zmiany - co prawda zmiany kosmetyczne ale zawsze :) Z góry zapowiadam więc, iż kolejna płyta jaką przyjdzie mi wydać będzie w wersji v1.1 i nie omieszkam się pochwalić poprawkami :)
   


     Dobra, co by za dużo nie gadać. Tak prezentuje się całość. Okładka nie jest drukowana, lecz wywoływana na papierze foto. Okładka jest oczywiście spersonalizowana (przynajmniej na razie). Postanowiłem zachować kolorystykę strony, także wszystko mamy w eleganckiej bieli - niestety nigdzie nie znalazłem pudełek slim w białym lub przezroczystym kolorze :( (jeśli macie jakiś namiar - dajcie znać).
   

     
    






     Na płycie znajduje się delikatny i minimalistyczny nadruk z moim logiem oraz danymi kontaktowymi. Dzięki takiemu minimalizmowi płyta również pozostała w białej tonacji :)



     Od spodu płytka ma wypalony nadruk. Powiem szczerze, że jakoś nie miałem kompletnie pomysłu co ma się tu znaleźć. Postawiłem na inicjały loga czyli WPP, ale mam już konkretny pomysł co będzie na kolejnej wersji płyty i mam nadzieję, że się to uda - wiem, że nie będzie łatwo.



     Oczywiście płyta i okładka to nie wszystko. Na płycie znajduje się samo startujące menu, które również jest spersonalizowane. Dwa pierwsze przyciski dotyczą zdjęć zamieszczonych na płycie. Trzeci przycisk czyli "Kontakt" to już kolejne menu...



    

     A tu mamy standardowo podany telefon, email oraz dwa przyciski. Przycisk "Facebook" przenosi od razu na mojego fanpage'a na Facebooku, przycisk "www" natomiast kieruje tutaj :) czyli na mojego bloga. Poniżej znajduje się również vCard QR (który w nowszej wersji płyty pojawi się jeszcze w kilku miejscach). 

     
     Lekkie wyjaśnienie dla osób, które nie wiedzą co to vCard QR - jest to kod QR, który po zeskanowaniu za pomocą smartfona (potrzebujemy jakiejkolwiek aplikacji do skanowania kodów QR) pozwala na dodanie mnie do kontaktów za pomocą jednego kliknięcia, a w zasadzie za pomocą jednego dotyku ;) 
         
       Pozdrawiam serdecznie i czekam na wszelkie sugestie. Piszcie w komentarzach co Wam się podoba, a co nie i dlaczego. Będę bardzo wdzięczny za wszelkie opinie.

2 komentarze:

  1. mam nadzieję, że po tym jak dużo pracy i serca w to wszystko wkładasz, będziesz widział porządne rezultaty w postaci wielu różnych zleceń na sesje!

    OdpowiedzUsuń
  2. WojciechPuchajda14 lutego 2013 15:36

    też mam taką nadzieję:)

    OdpowiedzUsuń