17 września 2012

Na razie koniec

     Tak jak już pisałem - niewiedza zmusza do zakończenia zmian i niestety nie pozwoliła dokończyć wszystkiego tak jak sobie to wymyśliłem. Cóż może kiedyś :)







Z ostatnich zmian:
1) wprowadzenie loga jako tytuł bloga  (mam nadzieje, że jest teraz bardziej "pro" ;) a i miejsca mniej zajmuje)
2) zwiększam od teraz rozmiar wrzucanych zdjęć do:



mam nadzieje, że zdjęcia dzięki temu będą czytelniejsze - zastanawiam się jeszcze czy pionowe również przejdą metamorfozę ale dla tu chyba pozostanę przy 800pix (taki ukłon w stronę czytających na mniejszych monitorach :)) Zdjęcia jak widzicie stracą również ramkę a w zamian zyskają moim zdaniem schludniejszy i bardziej elegancki cień :)

PS. Poproszę was jednak o pomoc. Prosiłbym o sugestie jeżeli ktoś ma jakiś pomysł co mógłbym zrobić aby blog był czytelniejszy i schludniejszy, to raz a dwa - błagam, jeśli ktoś wie jak można uzyskać wygląd daty jak np TU - nie chodzi by było identycznie - chodzi bardziej o rozmieszczenie: data w kształcie kwadratu, prostokąta a zaraz obok po prawej w linii prostej tytuł posta. Jeśli ktoś wie, będę naprawdę wdzięczny za pomoc :)

pozdrawiam serdecznie

2 komentarze:

  1. 900px to już wymagająca rozdzielczość. Nie da się nic ukryć :] Gratuluję odwagi :P

    OdpowiedzUsuń
  2. WojciechPuchajda19 września 2012 08:26

    Weź mnie nie strasz... ;)

    OdpowiedzUsuń