22 września 2012

Alicja

     Wracamy do zdjęć. Dziś zaległa sesja - wreszcie wybrana i obrobiona :) Sesja z młodą Alicją gdzie zdjęcia miały być w miarę naturalne. Wiele się nie zastanawiając jako miejsce sesji wybrałem zalew, gdzie do dyspozycji miałem i plażę (choć ostatecznie nie wykorzystaną), kilka małych pomostków, molo (też niestety nie wykorzystane), stary sad, trochę innej zieleniny itp itd... no miejsce na plenerowe zdjęcia generalnie świetne i niestety mam wrażenie, że przeze mnie zupełnie nie wykorzystane - potencjał jest ale wydobyć go chyba nie byłem w stanie... Mam jednak nadzieje, że kiedyś to nadrobię :)
     Tym postem rozpoczynam też kolejną zmianę jeśli chodzi o pokazywanie zdjęć - otóż jeśli nie będę się mógł zdecydować czy pokazać kolor czy zdjęcie czarno-białe, będę pokazywał oba na raz - mówiąc trochę zagadkowo - czasem będzie warto najechać kursorem myszki na zdjęcie ;) (dajcie znać czy wszystko działa jak należy - zdjęcia 2w1 tym razem oznaczę "*") Oczywiście jak zawsze czekam na wszelką krytykę oraz sugestie - będę za nie bardzo wdzięczny :) Żeby już za dużo nie gadać zapraszam do oglądania :)





*


*














*














*


*








*






1 komentarz: