24 sierpnia 2012

Zmiany - podsumowanie II etapu

     Dziś zdecydowanie mniej spektakularnie ;) Zmiany są delikatne, jest ich mało i są mniej zauważalne.
Podsumowując:
*Zniknął gadżet polecanych stron (niestety co za dużo gadżetów to niezdrowo i on poszedł pierwszy na odstrzał)
*Zniknęła strona "Portfolio" - plan był ambitny ale niestety nie podołałem :( - nie jestem w stanie znaleźć żadnej galerii zdjęć, którą byłbym w stanie opanować i umieścić na takiej stronie :( ...może kiedyś...
*Doszedł gadżet Flicka na samym dole - mam nadzieję, że Galen się nie obrazi, że od niego to zmałpowałem ;)
*Ukryłem górną belkę blogera (dalsze "oczyszczanie" bloga by był "czystszy")

póki co to tyle zmian, a co w planach? A no mam zamiar:
*Uzupełnić stronę "referencje" - jednak to nie zależy ode mnie a od osób, które je wystawią a nie chcę ich naciskać ;)
*Zmienić wygląd daty w poście - tylko nie wiem jak :( - może ktoś wie i podzieli się tą wiedzą? (chcę aby data zajmowała mało miejsca oraz mieściła się na lewo od tytułu posta, fajnie jakby miała jakąś grafikę jako tło (kwadracik, tarczę itp)) tylko jak to zrobić...? :(
*chciałbym wprowadzić numery stron postów a nie tylko napisy "starsze posty" - na razie walczę, zobaczymy czy zwyciężę, czy polegnę ;)
*zastanawiam się nad usunięciem gadżetu "obserwatorzy" - psuje wygląd ;) ale z drugiej strony bez niego nie będzie można dodać mojego bloga do obserwowanych... chmmm... muszę nad tym pomyśleć

     A może Wy macie jakieś sugestie? Co mógłbym zrobić aby było jeszcze fajniej? :) Czekam na opinie o tym co już zrobiłem oraz sugestie na temat tego co chcę lub mógłbym zrobić. Ale najbardziej czekam chyba na rady jak zrobić rzeczy, z którymi nie mogę sobie poradzić...

2 komentarze:

  1. Lubie czystosc , nienawidze blogow szczegolnie foto, gdzie liczba gadetow przewyzsza zdecydowanie IQ autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie gniewam się. Sam gadżeta podpatrzyłem na blogu znajomego :P

    OdpowiedzUsuń