8 kwietnia 2010

Wątpliwości...

Niestety wraz z nowym sprzętem przyszedł również nowy problem... otóż współpraca D90 z Tamronem pod względem AF pozostawia wiele do życzenia (nawet w porównaniu do mojego poprzedniego sprzętu...) i od kilku dni mam mętlik w głowie co z tym fantem zrobić... Nie mogę dojść do tego czy "ten typ tak ma", czy współpraca konkretnie między moją puszką a szkłem jest felerna, czy też trafiła mi się wadliwa sztuka obiektywu... :( AF po prostu zbyt często pudłuje i praktycznie zawsze nie reaguje na drobne zmiany w kadrze (w wypadku małych odległości między przedmiotami (do 10cm) AF w ogóle nie doostrza tylko pozostaje w położeniu z poprzedniego ostrzenia....) Nie mogę dojść o co chodzi... ech... Mam czas do poniedziałku by rozwiązać tą zagadkę... :(

2 komentarze:

  1. Jestem ciekaw jak zakonczyla sie sprawa z Tamronem.. Ja osobiscie uzytkuje D50 z T17-50 ze tak powiem "pierwszej" edycji.. U mnie jest idealnie w kwesti AF.. Jestem ciekaw na jakiej ogniskowej bylo zle, robiles testy na baterjkach? focus-charctcie?

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedź w kolejnym poście :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń