13 marca 2011

Wiosna idzie :)

Ech... wreszcie! Robi się ładnie, temperatura jakby wyższa a przez to żona chętniejsza do wyjścia na zdjęcia :) Nie mogłem przegapić takiej okazji i wreszcie miałem okazję "przetestować" moje "nowe" szkło :) I powiem szczerze, że jestem BARDZO zadowolony z zakupu :) Obraz jaki daje jest jak dla mnie rewelacyjny! Ostrość, bokeh, światło.... rewelacja! Na szczęście do manualnego ostrzenia jestem przyzwyczajony od czasów zenita ;) Choć nie ukrywam, iż chciałoby się mieś ostrość na zawołanie po wciśnięciu spustu migawki do połowy... no ale cóż nie można mieć wszystkiego ;) Dobra rozgadałem się o szkle a tu trzeba efekty pokazywać... Dziś jedno na rozgrzewkę, a jak się spodoba to pokażę więcej. Pozdrawiam.

3 komentarze:

  1. U mnie podobna sytuacja. Cieplej się zrobiło, przez co spacery z kobietą uskuteczniam częściej, no i też kupiłem "nowe" szkło. Co do fotek, to śmiało możesz wrzucać więcej :]
    P.S. Co za szkło? 50 F/1.8?

    OdpowiedzUsuń
  2. Racja! Pisałeś już wcześniej :]

    OdpowiedzUsuń