3 czerwca 2010

Pochwalić się trzeba... a i spytać nie zaszkodzi... ;-)

     Zapomniałbym... trzeba się pochwalić...  w mojej torbie znalazły się nowe "gadżety" :) Jakiś czas temu zakupiłem lampę błyskową - wybór był oczywisty - Nikon SB-900. Na chwilę obecną nie mogę się nic wypowiedzieć bo lampę dopiero poznaję a obsługi się uczę ale raczej żałować wyboru nie będę :)
     Po zakupie lampy zauważyłem, że wygoda użytkowania D90 z podpiętym sporym "klockiem" jakim jest Sb-900 spadła i to dość znacznie... "trzeba kupić gripa" pomyślałem - jak pomyślałem, tak też zrobiłem. Na początku miałem dylemat - brać oryginał czy zamiennik firmy Alpha? Częste opinie o zdarzających się sztukach, które rozładowują akumulatory jak i fakt, iż trafiła mi się okazja na zakup oryginału w dobrej cenie pomogły rozwiać wątpliwości. Tak też moje body wzbogacone zostało o oryginalny MB-D80 i powiem jedno - jak przykręciłem, tak przyspawam i nigdy już nie zdejmę :) Ergonomia i wygoda użytkowania wzrosła niesamowicie a wyważenie aparatu z podpiętą lampą to teraz bajka :)
     Chciałbym też o coś spytać - czy wolicie jak moje zdjęcia są w białych ramkach czy lepiej jest tak jak w przypadku jaszczurki, gdzie ramki nie ma w ogóle? A może czasem z a czasem bez?

6 komentarzy:

  1. również. jeśli ramki, to mi się podobają czarne. mają coś w sobie.
    ale ty masz ciemny bekgrand strony, więc ramka zbędna (lepiej bez niż z tą białą) ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez sie pochwale:) Przesiadlem sie na D90 i prawde mowiac nie podpialem jeszcze tamrona pod d90 :) Powiem Ci, że mialem z sigma podobny dylemat jak Ty z tamronem.. Testy w domu,tablice,bateryjki mowily,ze cos jest nie tak, az w koncu zaczalem robic normalne zdjecia i .. jest przepieknie, ostrzy tam gdzie chce i do tego jest ostrzej niz bylo w D50.. Pozdrawiam
    ps. Bez ramek

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja wręcz przeciwnie, uważam że zdjęcie bez ramki wygląda na niedokończone i do swoich zdjęć zawsze i wszędzie ramki dodaje, czy to w internecie czy na ścianie (antyram nie używam). Ale to tylko moje zdanie, a widzę że reszta czytelników ma inne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super stronka. Bardzo podobają mi się Twoje zdjęcia i te w ramkach i te bez nich :) Wydaje mi się, że biała ramka nawet ładnie tu się komponuje, ze względu na ciemne tło. Tak czy inaczej - zdjęcia są the best!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: fotoeowina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. PS. A gdzie nowe zdjęcia ? Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń