14 stycznia 2010

Początek




     Hmmm…  od czego by tu zacząć…? To może tak, mam na imię Wojtek, moją pasją jest fotografia i jak się już pewnie zorientowaliście to właśnie o niej tu będę pisał. Spytacie, czemu fotografia? Otóż wiele razy zastanawiałem się, kiedy tak właściwie utonąłem w świecie kadrów, kolorów, kształtów oraz przede wszystkim światła… Powiem szczerze, że jest to pytanie, na które nie potrafię sobie odpowiedzieć. Wszystko zaczęło się od czasów kiedy byłem mały i przesiadywałem z ojcem w „ciemni”, którą stawała się nasza łazienka ;) Były to dla mnie magiczne chwile, kiedy na białych „kartkach” pojawiały się kształty, rysy twarzy, kontury a po chwili kompletna fotografia. To wspomnienia, które pozostaną ze mną do końca życia. Bardzo dużo czasu upłynęło zanim wszedłem w posiadanie własnego aparatu, ale za to od razu była to lustrzanka… Jak się pewnie wielu domyśla był to stary poczciwy Zenith TTL, aparat, który po dziś dzień leży u mnie w szafce i nigdy się go nie pozbędę. Dlaczego? Może dlatego, że był pierwszy, a może to właśnie dzięki niemu moje życie tak mocno związało się właśnie z fotografią…? Tak czy siak mam do niego wielki sentyment. Potem nastała długa przerwa, aż w końcu przyszedł czas na cyfrówkę. Była to połowa 2008r. i to chyba właśnie tutaj tak naprawdę się zaczęło - padło na Panasonica FZ18, który może super sprzętem nie był, ale wystarczył by załapać wszelkie podstawy i wciągnąć mnie w świat fotografii na całego. Kolejny krok był pewny – trzeba się przesiąść na lustrzankę – trochę z przypadku padło na SONY Alpha 200, którą póki co męczę i cały czas się zastanawiam na co ją wymienię ;)

     
Będę próbował pokazać oraz wciągnąć Was w świat, który tak bardzo mnie oczarował i mam nadzieję, że choć trochę mi się to uda. Będą tu przemyślenia związane z fotografią i przede wszystkim wykonane przeze mnie zdjęcia, które mam nadzieję będzie się Wam przyjemnie oglądało :)

     Tak więc WITAM na moim blogu, zapraszam do odwiedzania oraz pozdrawiam.



1 komentarz: